Retourneren

Zitten de schoenen niet lekker, is het de verkeerde maat, zijn ze beschadigd, ...? Geen probleem, je kan je aankoop gratis retourneren retourneren binnen de 14 dagen na ontvangst. 

?
Is retourneren kosteloos?

Vanuit Nederland en België kan je gratis retourneren.Vanuit andere landen betaal je zelf de retourkosten om je pakket terug te sturen.

Vanuit Nederland en België kan je gratis retourneren.Vanuit andere landen betaal je zelf de retourkosten om je pakket terug te sturen.

?
Hoe kan ik mijn aankoop gratis retourneren?

Je hebt twee mogelijkheden om je aankoop gratis te retourneren:

  • Retour zenden naar de webshop met de post
    We raden je aan om eerst contact op te nemen met onze klantenservice. Onze medewerkers maken een gepersonaliseerd retourlabel aan en sturen dit nadien door via e-mail.
    Je verpakt…

Je hebt twee mogelijkheden om je aankoop gratis te retourneren:

  • Retour zenden naar de webshop met de post
    We raden je aan om eerst contact op te nemen met onze klantenservice. Onze medewerkers maken een gepersonaliseerd retourlabel aan en sturen dit nadien door via e-mail.
    Je verpakt het artikel in de originele verzenddoos die je kreeg en je voegt het retourformulier eraan toe. Vergeet niet om op dit formulier aan te duiden welke artikelen je wenst terug te zenden en op welke manier je wenst terugbetaald te worden. Sluit de doos met de ongebruikte kleefstrip. Je retourlabel print je af en kleef je op de buitenkant van de doos bovenop het andere etiket met jouw adresinfo. Je kan jouw pakket dan gratis afgeven in een postkantoor of postpunt. Zodra we jouw pakket ontvangen, verwerken wij jouw retour en sturen wij je een retourbevestiging via e-mail.
    Hou er rekening mee dat retourzendingen vanuit Nederland enkele dagen onderweg zijn.

  • Retour afgeven in een Torfs winkel in België
    Woon je dicht bij de Belgische grens of ben je regelmatig in België voor het werk of in je vrije tijd? Dan kan je jouw pakket ook retour afgeven in een Torfs winkel. Ga langs in één van onze winkels met de factuur en het artikel in de originele verpakking. Je kan daar dan omruilen voor iets anders of je ontvangt het aankoopbedrag terug via een tegoedbon of cash geld.
… Lees meer
?
Hoe word ik terugbetaald als ik mijn aankoop retourneer?

Op je retourformulier kan je aanduiden of je een terugbetaling of tegoedbon wenst. Hou er rekening mee dat wanneer je jouw bestelling betaalde met een combinatie van een bon en een online betaling of een overschrijving, je bij het retourneren automatisch een bon terugkrijgt voor het deel…

Op je retourformulier kan je aanduiden of je een terugbetaling of tegoedbon wenst. Hou er rekening mee dat wanneer je jouw bestelling betaalde met een combinatie van een bon en een online betaling of een overschrijving, je bij het retourneren automatisch een bon terugkrijgt voor het deel dat je betaalde met de bon. Indien je jouw bestelling volledig betaalde met een tegoedbon, krijg je de mogelijkheid om voor een terugbetaling te kiezen van dit bedrag.

  • Terugbetaling
    De terugbetaling gebeurt op de manier waarop je betaalde. Betaalde je online met iDEAL of via Europese overschrijving dan krijg je het geld teruggestort op de rekening waarmee je betaalde. Betaalde je met een kredietkaart, dan verschijnt het bedrag in plus op je volgende afrekening. Koos je voor PayPal, dan wordt het bedrag teruggestort op jouw PayPal rekening
  • Tegoedbon
    Een tegoedbon ontvang je via e-mail zodra we jouw pakket als retour verwerken in ons distributiecentrum.  Op die manier beschik je sneller over de waarde, dan wanneer je een terugbetaling vraagt. Deze bon blijft 1 jaar geldig en kan je gebruiken voor een volgende aankoop in onze webshop of winkels.
… Lees meer
?
Kan ik een afgeprijsd artikel retourneren?

Ja, ook tijdens de solden of andere actieperiodes kan je jouw aankoop gratis retourneren

Ja, ook tijdens de solden of andere actieperiodes kan je jouw aankoop gratis retourneren

?
Kan ik mijn aankoop omruilen?

Je kan jouw online aankoop op 2 manieren omruilen, mits beschikbare voorraad:

  • Via de webshop:
    1. ​Contacteer onze klantenservice op +32 3 776 00 00 om je omruiling te registeren en een gepersonaliseerd retourlabel aan te vragen. Je ontvangt een omruilbevestiging via e-mail.
    2. Duid op…

Je kan jouw online aankoop op 2 manieren omruilen, mits beschikbare voorraad:

  • Via de webshop:
    1. ​Contacteer onze klantenservice op +32 3 776 00 00 om je omruiling te registeren en een gepersonaliseerd retourlabel aan te vragen. Je ontvangt een omruilbevestiging via e-mail.
    2. Duid op je retourformulier aan welke artikelen je wenst om te ruilen en noteer de datum waarop je onze service gebeld hebt.
    3. Sluit de verzenddoos met de ongebruikte kleefstrip en bevestig het retourlabel* bovenop het originele verzendetiket.
    4. Breng jouw pakket naar een postpunt en geef het daar gratis als retour af.
    5. Zodra we jouw pakket ontvangen, sturen we jou een retourbevestiging en zorgen wij voor de omruiling.  
  • Via een Torfs winkel in België:
    Om te ruilen heb je jouw factuur nodig en neem je jouw artikel in de originele verpakking mee.

* Opgelet: wens je meerdere artikelen terug te sturen en passen deze niet allemaal in 1 verzenddoos, vraag dan zeker een extra retourlabel aan. Elke verzenddoos moet voorzien zijn van een uniek label.

… Lees meer
?
Wat kan ik doen als het artikel beschadigd is toegekomen?

Vooraleer wij een bestelling verzenden doen wij een kwaliteitscontrole. Deze kan je ook terugvinden in de doos. Is er tijdens de verzending toch een beschadiging gebeurd of voldoet het artikel niet aan de kwaliteitsnormen, aarzel dan niet om onze klantenservice te contacteren. Je kan het…

Vooraleer wij een bestelling verzenden doen wij een kwaliteitscontrole. Deze kan je ook terugvinden in de doos. Is er tijdens de verzending toch een beschadiging gebeurd of voldoet het artikel niet aan de kwaliteitsnormen, aarzel dan niet om onze klantenservice te contacteren. Je kan het artikel gratis terugzenden naar de webshop of langsgaan bij één van onze winkels in België.

… Lees meer
?
Niet tevreden, geld terug?

Zit de schoen toch niet helemaal zoals verwacht? Of is de handtas toch niet het juiste model voor jou? Kortom ben je niet tevreden over jouw aankoop? Geen enkel probleem! Stuur je artikel binnen de 14 dagen na levering onbeschadigd en ongedragen retour, en we betalen je terug.
Tip: pas je…

Zit de schoen toch niet helemaal zoals verwacht? Of is de handtas toch niet het juiste model voor jou? Kortom ben je niet tevreden over jouw aankoop? Geen enkel probleem! Stuur je artikel binnen de 14 dagen na levering onbeschadigd en ongedragen retour, en we betalen je terug.
Tip: pas je schoenen binnenshuis op een propere ondergrond, zodat je de zool niet beschadigt.

… Lees meer
Deze schoenen / accessoires heb je reeds bekeken

Live
chat