Leveren

Voor een snelle levering van jouw bestelling doen wij beroep op onze verzendpartner PostNL. Verzendingen naar een adres in Nederland zijn snel en volledig gratis.

Leveringsmethode Leveringstermijn Verzendkosten
Levering thuis of op het werk

Op weekdagen vóór 22u besteld = morgen levering

  • Artikel beschikbaar in centrale voorraad
  • Rechtstreekse betaling (niet met Europese bankoverschrijving)

Gratis

Afhalen in een Torfs winkel in België

Op weekdagen vóór 22u besteld = levering afhankelijk van de bevoorradingsdagen van de gekozen winkel

 

Gratis

Afhalen bij PostNL
(kantoor, postpunt)

Op weekdagen vóór 22u besteld = morgen levering

  • Artikel beschikbaar in centrale voorraad
  • Rechtstreekse betaling
Gratis
?
Wat zijn de leveringsmogelijkheden?
  • Levering thuis of op het werk in Nederland

    Wij werken met PostNL als verzendpartner. Weet dat zij geen leveringen voorzien op maandag, maar wel op zaterdag.

    Bestel je voor de eerste keer? Dan kan je hier jouw gewenste leveradres invullen.
    Heb je reeds bij Torfs besteld? Dan staat…

  • Levering thuis of op het werk in Nederland

    Wij werken met PostNL als verzendpartner. Weet dat zij geen leveringen voorzien op maandag, maar wel op zaterdag.

    Bestel je voor de eerste keer? Dan kan je hier jouw gewenste leveradres invullen.
    Heb je reeds bij Torfs besteld? Dan staat hier automatisch je standaard leveradres.

    Wil je jouw pakket liever op een ander adres in Nederland laten leveren? Klik dan op "Kies een ander leveradres".
    Wens je jouw pakket te laten leveren in een ander land? Dan raden wij je aan om onze Belgische site www.torfs.be te bezoeken. Hier kan je kiezen uit verschillende bestemmingen binnen Europa, maar je betaalt dan wel extra verzendkosten


     

    In het volgende venster, krijg je een lijst met alle leveradressen die je reeds gekozen hebt. Je kan de adressen bewerken, je kan een nieuw adres toevoegen en je kan nadien nog eens aangeven of je een bepaald adres als standaard leveradres wenst in te stellen. Vergeet niet om op "Selecteren" te klikken, om je leveradres vast te leggen.

    Koos je voor een artikel dat nog beschikbaar is in onze centrale voorraad (vóór 22u besteld = morgen gratis levering), dan kan je via de schuifbalk bovendien uit 5 leveringsdata kiezen. Selecteer wat jou het beste past.
    Opgelet: kies je voor een betaling met Europese bankoverschrijving, dan gelden de leveringsdata niet. Ook wanneer je een artikel in je winkelmandje plaatst dat niet meer beschikbaar is in onze centrale voorraad met een levering binnen 5 -7 werkdagen, kan je geen leveringsdatum meer kiezen.
     

  • Afhalen in een Torfs winkel in België
    In de zoekbalk staat automatisch het adres dat je opgaf bij je accountgegevens. Als je op de knop ‘Zoeken’ klikt, zie je onmiddellijk welke winkels er in jouw buurt zijn om je pakketje af te halen. Door op de knop ‘Hier ophalen’ te klikken, bevestig je jouw afhaalpunt. Nadat je er op op klikte, ga je verder met de volgende stappen.

    Opgelet: kies je voor deze leveringsmethode, dan kan je geen gewenste leveringsdatum opgeven. Onze winkels krijgen maximaal 3 keer per week levering. Wanneer je pakket geleverd wordt, is afhankelijk van de bevoorradingsdagen van de door jou gekozen winkel. Koos je voor een artikel beschikbaar in onze centrale voorraad (vóór 22u besteld = morgen gratis levering), dan kan deze leveringsmethode de opgegeven leveringstermijn verlengen.



     
  • Afhalen bij PostNL (kantoor of postpunt)
    Je kan je pakketje ook afhalen in een postkantoor of een postpunt in Nederland. Deze optie is niet toepassing voor klanten uit andere Europese landen. 

    Vul je postcode of gemeente in. Je krijgt nu een aantal PostNL punten in je buurt te zien. Kies het afhaalpunt dat het beste voor je past, door er op te klikken. Er verschijnt nu extra info op het kaartje, aan de rechterkant. Klik op "Selecteer postpunt" om je keuze te bevestigen.

Opgelet: kies je voor de leveringsmethode 'Afhalen bij PostNL', hetzij in een kantoor of postpunt, dan kan je geen leveringsdata opgeven. Dit zowel voor artikelen beschikbaar in de centrale voorraad (vóór 22u besteld = morgen gratis levering via PostNL), als voor artikelen met een levering binnen 5 – 7 werkdagen.

… Lees meer
?
Wat zijn de verzendkosten?

Verzendingen naar een adres in Nederland zijn volledig gratis.

Op onze Belgische site www.torfs.be kan je ook kiezen voor andere bestemmingen binnen Europa. Meer weten over de verzendkosten, klik dan hier

Verzendingen naar een adres in Nederland zijn volledig gratis.

Op onze Belgische site www.torfs.be kan je ook kiezen voor andere bestemmingen binnen Europa. Meer weten over de verzendkosten, klik dan hier

… Lees meer
?
Wat is de leveringstermijn?

De leveringstermijn is afhankelijk van verschillende factoren zoals de beschikbare voorraad, de gekozen leveringsmethode en betaalmethode.

Vóór 22u besteld = morgen gratis levering

  • Het gewenste artikel is nog beschikbaar in onze centrale voorraad
  • Je bestelt en betaalt voor 22u met…

De leveringstermijn is afhankelijk van verschillende factoren zoals de beschikbare voorraad, de gekozen leveringsmethode en betaalmethode.

Vóór 22u besteld = morgen gratis levering

  • Het gewenste artikel is nog beschikbaar in onze centrale voorraad
  • Je bestelt en betaalt voor 22u met iDEAL, PayPal of kredietkaart
  • Je kiest voor levering thuis, op het werk of in een postpunt in Nederland

Langere leveringstermijn

  • Beschikbare voorraad
    Is het artikel niet meer beschikbaar in onze centrale voorraad, dan bestellen we het onmiddellijk voor je. Hierdoor is de leveringstermijn 5 tot 7 werkdagen.
  • Afhalen in een Torfs winkel in België
    Onze winkels krijgen 3 maal per week levering. Zodra je pakket in de winkel geleverd wordt, krijg je een e-mail ter bevestiging.
  • Levering in het buitenland
    Je mag rekenen op minstens 2 en maximum 30 dagen leveringstijd.
  • Betaling met Europese bankoverschrijving
    We kunnen je pakket pas leveren als we de betaling ontvangen hebben. Met iDEAL, PayPal of kredietkaart ontvangen wij de betaling vrijwel onmiddellijk. Een Europese bankoverschrijving is gemiddeld zo’n 4 bankwerkdagen onderweg.
  • Onvolledige bestelling
    Bestelde je verschillende artikelen in eenzelfde order, dan kunnen wij je pakket pas leveren van zodra jouw order compleet is.
  • Kwaliteitscontrole
    Vooraleer wij jouw pakket verzenden, ondergaan alle artikelen een grondige manuele controle van de maat, de kleur, de kwaliteit, etc. Indien de artikelen niet voldoen aan de kwaliteitseisen, bestellen wij onmiddellijk een nieuwe paar uit één van onze winkels en brengen we je op de hoogte.
… Lees meer
?
Kan ik mijn pakket volgen?

Kies je voor “Levering thuis of op het werk” of voor "Afhalen bij PostNL" dan ontvang je een verzendbevestiging van zodra je pakket vanuit ons distributiecentrum vertrekt. In die mail vind je een link waarmee je de exacte leveringsstatus van jouw pakket kan volgen.
Kies je om je pakket af…

Kies je voor “Levering thuis of op het werk” of voor "Afhalen bij PostNL" dan ontvang je een verzendbevestiging van zodra je pakket vanuit ons distributiecentrum vertrekt. In die mail vind je een link waarmee je de exacte leveringsstatus van jouw pakket kan volgen.
Kies je om je pakket af te halen in een winkel, dan word je via mail op de hoogte gebracht van zodra de zending vertrekt vanuit ons distributiecentrum en van zodra ze is toegekomen in de winkel.

… Lees meer
?
Kan ik mijn leveringsmethode aanpassen?

Indien je na de bestelling jouw leveringsmethode wenst te wijzigen, dan kan dat. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Indien je na de bestelling jouw leveringsmethode wenst te wijzigen, dan kan dat. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

?
Wat als ik een verkeerd leveringsadres gebruikt heb?

Indien je na de bestelling merkt dat je een verkeerd leveringsadres gebruikt hebt, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Indien jouw pakket reeds vertrokken is en de postbode kan het pakket niet aan het juiste adres linken, dan zal het automatisch teruggestuurd

Indien je na de bestelling merkt dat je een verkeerd leveringsadres gebruikt hebt, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Indien jouw pakket reeds vertrokken is en de postbode kan het pakket niet aan het juiste adres linken, dan zal het automatisch teruggestuurd worden naar ons distributiecentrum. We brengen jou hiervan op de hoogte. Samen zoeken we dan naar een gepaste oplossing om jouw pakket toch te kunnen leveren.

… Lees meer
?
Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Geen probleem, PostNL probeert jouw pakket dan bij jouw buren af te leveren. Indien het pakket bij jouw buren afgeleverd is, dan ontvang je hiervan een bericht in jouw brievenbus waarop staat bij welke buur je jouw pakket kan ophalen.

Kan PostNL toch niet bij jouw buren leveren? Dan krijg…

Geen probleem, PostNL probeert jouw pakket dan bij jouw buren af te leveren. Indien het pakket bij jouw buren afgeleverd is, dan ontvang je hiervan een bericht in jouw brievenbus waarop staat bij welke buur je jouw pakket kan ophalen.

Kan PostNL toch niet bij jouw buren leveren? Dan krijg je de optie om te herrouteren. Je kan jouw 2de aanbiedpoging wijzigen tot 22u op de dag van jouw eerste aanbieding. Hierbij kan je een andere datum of een PostNL-punt kiezen. Helaas is het niet mogelijk om een ander leveradres te kiezen.

Wanneer PostNL geen herroutering ontvangt voor 22u, dan bieden zij jouw pakket automatisch de volgende dag opnieuw aan op het gekozen leveradres.

Bij aflevering van jouw pakket bij een PostNL punt ontvang je van hen zelf een e-mail met de openingstijden en de adresgegevens van het betreffende punt. Het pakket blijft hier 14 dagen liggen en gaat nadien naar ons retour. 

… Lees meer
?
Kan ik als bedrijf een online bestelling btw-vrij laten leveren?

Als je bij ons een online bestelling plaatst als  Nederlandse btw-plichtige klant en jouw bestelling ook in Nederland laat bezorgen, kan je deze btw-vrij laten leveren. Dit wilt zeggen dat jouw bestelling aan het 0% btw-tarief geleverd wordt. Hier zijn bepaalde voorwaarden aan verboden en…

Als je bij ons een online bestelling plaatst als  Nederlandse btw-plichtige klant en jouw bestelling ook in Nederland laat bezorgen, kan je deze btw-vrij laten leveren. Dit wilt zeggen dat jouw bestelling aan het 0% btw-tarief geleverd wordt. Hier zijn bepaalde voorwaarden aan verboden en deze kan je hieronder terugvinden, deze zijn geldig voor alle intracommunautaire leveringen.

Voorwaarden voor btw-vrij leveren:

  • De bestelling staat op naam van een Nederlandse btw-plichtige geregistreerde onderneming. Hiervoor registreer je je als zakelijke klant, en vul je hiervoor het geldige BTW-nummer in van de onderneming die de bestelling plaatst.
  • Het ingevulde facturatie- en leveradres moeten hetzelfde zijn.
  • De levering van de bestelling gebeurd op het zelfde adres waarop de onderneming is geregistreerd bij de kamer van koophandel.

Hoe bestel ik btw-vrij?

Wanneer je een btw-vrije online bestelling wenst te plaatsen overloop je de stappen voor het plaatsen van een online bestelling tot en met Stap G.Bestelling afronden - Stap 3 Persoonlijke gegevens. Bij deze stap kan je dan het vakje ‘Zakelijke klant’ aanvinken en jouw bedrijfsgegevens aanvullen. Je moet ook een geldig btw-nummer ingeven van de onderneming die overeenstemt met officiële ondernemingsadres geregistreerd bij de kamer van koophandel en die gebruikt wordt als facturatie- & leveringsadres van deze bestelling. Nadat je deze hebt ingevuld kan je jouw bestelling verder afronden.

Indien het btw-nummer dat gebruikt wordt voor deze btw-vrije levering, niet overeenstemt met de onderneming geregistreerd in de kamer van koophandel en het officiële ondernemingsadres niet overeenstemt met de aangegeven facturatie en leveringsadres, heeft Torfs het recht om deze transactie éénzijdig te annuleren. 

… Lees meer
Deze schoenen / accessoires heb je reeds bekeken

Live
chat