Online betalen

Schoenen Torfs garandeert een 100% veilige online betaling. Dankzij de beveiligde SSL-verbinding van onze partner Ogone loop je geen enkel risico en kan je eenvoudig online betalen. Daarnaast is de online betaling ook heel eenvoudig. Ondervind je toch moeilijkheden? Dan kan je je altijd wenden tot de klantenservice.

?
Is mijn betaling veilig?

Dankzij onze betaalpartner Ogone beschikken we over een veilig en betrouwbaar betaalsysteem waardoor je er zeker van bent dat de betaling veilig verloopt. Van zodra je de 4 stappen van het bestelproces doorlopen hebt en je klikt op “Verstuur bestelling en betaal”, word je doorverwezen naar…

Dankzij onze betaalpartner Ogone beschikken we over een veilig en betrouwbaar betaalsysteem waardoor je er zeker van bent dat de betaling veilig verloopt. Van zodra je de 4 stappen van het bestelproces doorlopen hebt en je klikt op “Verstuur bestelling en betaal”, word je doorverwezen naar een beveiligde https pagina van onze betaalpartner Ogone. Je betaalgegevens en creditcardinfo worden enkel gebruikt voor de betaling en worden nooit vrijgegeven aan andere partijen.

… Lees meer
?
Hoe kan ik online betalen?

Ongeacht welke betaalmethode je kiest, we kunnen je pakket pas leveren als we de betaling ontvangen hebben.

Betaling met iDEAL
Wil je betalen met een debetkaart, dan kies je voor de betaalmethode iDEAL. Zo kom je eerst op een pagina terecht waar je jouw bank kan selecteren door de balk uit…

Ongeacht welke betaalmethode je kiest, we kunnen je pakket pas leveren als we de betaling ontvangen hebben.

Betaling met iDEAL
Wil je betalen met een debetkaart, dan kies je voor de betaalmethode iDEAL. Zo kom je eerst op een pagina terecht waar je jouw bank kan selecteren door de balk uit te schuiven. Nadien word je doorverwezen naar een specifieke pagina aangepast aan jouw bank en kaarttype. Bij een betaling met een iDEAL ontvangen wij vrijwel onmiddellijk de betaling. Jouw pakketje kan zo sneller klaargemaakt worden voor verzending, mits op voorraad.

Betaling met PayPal
Om deze betaalmethode te gebruiken heb je een PayPal account nodig. Daarna kan je met je e-mailadres en wachtwoord de betaling snel en gemakkelijk uitvoeren, zonder dat je een kaartlezer nodig hebt.

Betaling met kredietkaart: Visa, MasterCard of American Express
Bij een betaling met een kredietkaart ontvangen wij vrijwel onmiddellijk de betaling. Jouw pakketje kan zo sneller klaargemaakt worden voor verzending, mits de beschikbare voorraad. Bij deze betaalmethode wordt ook de verificatiecode van de kaart gevraagd. Deze controle gaat na of je kaart niet gebruikt wordt door een ongeautoriseerd persoon.

Voor de verificatiecode bij Visa of MasterCard, kijk je best op de keerzijde van je kaart waar je een code met 3 cijfers vindt in het veld van je handtekening. Je vindt deze code ofwel na je volledige rekeningnummer, ofwel na de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.

Als je met een American Express kaart wil betalen, vind je de verificatiecode bovenaan je rekeningnummer op de voorzijde van je kaart. De code bestaat uit 4 cijfers.

Dit is een voorbeeld van de beveiligde pagina van onze betaalpartner Ogone waar je de betaling met MasterCard kan uitvoeren:

 

Betaling met Europese overschrijving

Bij een betaling met een bankoverschrijving ontvangen wij de betaling niet onmiddellijk en duurt de leveringstermijn bijgevolg langer.

Je krijgt een scherm te zien waar je het e-mailadres opgeeft waar je de betaalgegevens op wil ontvangen. Vergeet ook zeker niet te klikken op de knop “Ja, ik bevestig mijn betaling”. In het volgende scherm, krijg je de details van je bankoverschrijving. Klik op de knop “Mijn order sluiten” om jouw order correct te registreren. Je bestelling is nu opgeslagen en je zal automatisch doorverwezen worden naar de webshop.

Je zal na je bestelling meteen een e-mail ontvangen met een orderbevestiging en alle betaalinstructies. Het referentienummer dien je als vrije / Europese mededeling op de overschrijving in te vullen. Opgelet! Plaats je meerdere online bestellingen met bankoverschrijving, dan krijg je een referentienummer voor elke online bestelling. Je dient dus elke bestelling afzonderlijk over te schrijven met het overeenstemmende referentienummer.

Hou er rekening mee, dat we jouw pakket pas kunnen leveren als we de betaling ontvangen hebben. Wanneer die binnenkomt, hangt af van de financiële instelling. Een bankoverschrijving is gemiddeld zo’n 4 bankwerkdagen onderweg. Wij kunnen jouw bestelling maar 10 kalenderdagen opzij leggen dus vergeet zeker niet om tijdig over te schrijven. Na 10 dagen is de betaaltermijn namelijk verstreken en wordt jouw order automatisch geannuleerd door onze betaalpartner Ogone. Na 5 dagen ontvang je een herinneringsmail.

… Lees meer
?
Wat als ik een fout referentienummer ingevuld heb op mijn bankoverschrijving?

We kunnen in dit geval alleen maar afwachten of onze betaalpartner Ogone de betaling juist kan koppelen, ondanks de foute referentie.

Indien dit niet het geval is, wordt het geld automatisch teruggestort op jouw rekening. Let wel op, op jouw rekeninguittreksel zal je TUNZ zien staan, niet…

We kunnen in dit geval alleen maar afwachten of onze betaalpartner Ogone de betaling juist kan koppelen, ondanks de foute referentie.

Indien dit niet het geval is, wordt het geld automatisch teruggestort op jouw rekening. Let wel op, op jouw rekeninguittreksel zal je TUNZ zien staan, niet TORFS. Wij krijgen dan een melding om jouw bestelling te annuleren omdat het geld hier niet werd ontvangen. Wanneer we dit doen ontvang je een e-mail met een annulatiebevestiging. Je bent dan zeker dat jouw bestelling niet is doorgegaan en op dat moment kan je dan opnieuw bestellen.

Neem gerust contact op met onze klantenservice indien je dit opmerkt of vragen zou hebben. Hou er wel rekening mee, dat wij zelf geen gegevens kunnen wijzigen aan de betaling die je uitvoerde.

… Lees meer
?
Wat als ik een fout bedrag overgeschreven heb?

Als je een fout bedrag overschrijft, zal onze betaalpartner Ogone jouw betaling niet juist kunnen koppelen aan jouw order. In dat geval wordt het geld automatisch teruggestort op jouw rekening. Let wel op, op jouw rekeninguittreksel zal je TUNZ zien staan, niet TORFS. Wij krijgen dan een…

Als je een fout bedrag overschrijft, zal onze betaalpartner Ogone jouw betaling niet juist kunnen koppelen aan jouw order. In dat geval wordt het geld automatisch teruggestort op jouw rekening. Let wel op, op jouw rekeninguittreksel zal je TUNZ zien staan, niet TORFS. Wij krijgen dan een melding om jouw bestelling te annuleren omdat het geld hier niet werd ontvangen. Wanneer we dit doen ontvang je een e-mail met een annulatiebevestiging. Je bent dan zeker dat jouw bestelling niet is doorgegaan en op dat moment kan je dan opnieuw bestellen.

Neem gerust contact op met onze klantenservice indien je dit opmerkt of vragen zou hebben. Hou er wel rekening mee, dat wij zelf geen gegevens kunnen wijzigen aan de betaling die je uitvoerde.

… Lees meer
?
Waarom ontvang ik een betaalherinnering als ik al overgeschreven heb?

Wanneer wij de betaling na vijf dagen nog niet ontvangen hebben, sturen wij jou een herinneringsmail. Heb je de betaling reeds uitgevoerd? Dan kan het zijn dat jouw betaling en de herinnering elkaar kruisen. De betaling is namelijk zo'n 4 bankwerkdagen onderweg.

Wanneer wij de betaling na vijf dagen nog niet ontvangen hebben, sturen wij jou een herinneringsmail. Heb je de betaling reeds uitgevoerd? Dan kan het zijn dat jouw betaling en de herinnering elkaar kruisen. De betaling is namelijk zo'n 4 bankwerkdagen onderweg.

?
Hoe kan ik als bedrijf een factuur ontvangen?

Schoenen Torfs verstuurt online bestellingen vanuit een Belgisch distributiecentrum. Bestellingen van BTW-plichtige ondernemingen buiten België worden daarom intracommunautair geleverd, tegen 0% BTW. Om hier gebruik van te maken, is het belangrijk dat je een zakelijk type account aanmaakt…

Schoenen Torfs verstuurt online bestellingen vanuit een Belgisch distributiecentrum. Bestellingen van BTW-plichtige ondernemingen buiten België worden daarom intracommunautair geleverd, tegen 0% BTW. Om hier gebruik van te maken, is het belangrijk dat je een zakelijk type account aanmaakt en daar een correcte bedrijfsnaam en BTW-nummer invult. Dit kan via het registratieformulier bij "Je Account" of tijdens het bestellen in Stap 3 bij je "Persoonlijke gegevens". Let op: Levering kan alleen plaatsvinden op het vestigingsadres van je bedrijf, wat gelijk moet zijn aan je facturatieadres.

De factuur wordt afgeprint en ontvang je bij levering in de omdoos.

 

Stap 3 Bestelproces

 

… Lees meer
Deze schoenen / accessoires heb je reeds bekeken

Live
chat